Klachtenprocedure
- Home
- Klachtenprocedure
Klachtenprocedure bij Oesterdam Resort
Tijdens uw verblijf op Oesterdam Resort geven we u graag het ultieme Oesterdam gevoel. Wij bieden u graag de beste service zodat het u aan niets zal ontbreken. Het kan natuurlijk voorkomen dat niet alles loopt zoals u het liefst zou willen. We zoeken graag uit wat er mis ging en hoe we ervoor kunnen zorgen dat het zo snel mogelijk is opgelost.
Bent u ondanks de zorg en inspanning van Oesterdam Resort niet geheel tevreden over uw verblijf? Dan kunt u ervoor kiezen hiervan een melding te maken. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u om onderstaande klachtenprocedure te volgen.
Stap 1: Uw klacht melden bij de receptie
Uw klacht dient in eerste instantie, ten tijde van uw verblijf gemeld te worden bij de receptie van het resort. Hierdoor kunnen wij u de mogelijkheid bieden om de klacht of het probleem ter plaatse op te lossen.
Meldt uw klacht tijdig
Wij vragen u, uw klacht tijdig te melden om ons de gelegenheid te geven het probleem ter plaatse, direct voor u op te lossen. Is bijvoorbeeld de inventaris incompleet, of is de accommodatie niet goed schoongemaakt? Bel ons direct en wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op. Een klacht die niet tijdig na het constateren is doorgegeven is lastiger te beoordelen.
Mocht uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld worden kunt u bij stap 2 uw klacht binnen 1 maand na vertrek alsnog indienen.
Stap 2: Een klacht indienen
Ondanks de inspanningen van onze medewerkers op het resort ter plaatse kan het zo zijn dat uw klacht niet naar wens wordt afgehandeld. Is dit het geval? Dan kunt u hier uw klacht schriftelijk indienen. U dient uw klacht in te dienen binnen 1 maand na vertrek vanaf het resort. Klachten die langer dan 1 maand geleden zijn kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Wij willen u vragen om onderstaand formulier zo gedetailleerd en correct mogelijk in te vullen, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Uw klacht wordt met de grootse zorg en aandacht behandeld.